Mijn reis door Suriname - Reisverslagen van Esja van Kassel - WaarBenJij.nu Mijn reis door Suriname - Reisverslagen van Esja van Kassel - WaarBenJij.nu

Mijn reis door Suriname

Hallo allemaal,
De komende maanden ga ik stage lopen in het Diakonessenhuis te Paramaribo.

In mijn blog komen de ervaringen vanuit het ziekenhuis maar ook eventuele tochten die ik ga maken.

Recente Reisverslagen:

Esja

Hallo allemaal, Welkom op mijn blog. De komende maanden ga ik naar Suriname. Ik ga werken in het Diakonessenhuis te Paramaribo. Hierbij houd ik jullie op de hoogte. Veel leesplezier. Liefs Esja

Actief sinds 20 Aug. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5354

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2018 - 03 Februari 2019

Mijn reis door Suriname

23 Augustus 2018 - 03 Februari 2019

Stage in Paramaribo

Landen bezocht: